събота, 22 октомври 2011 г.

НА РАЗХОДКА....

Днешния ден го бях определил за разходка, та в 10.00 ч. вече бях извън града. Съчетах малкото работа, която имах да свърша за 15 минутки, с приятното- а именно: разходка извън града, далече от бетонните "планини", сред природата. Имаше доста интересни неща, природата е много красива, есента- също. Гледки- колкото искаш, от хубави по-хубави! Дърветата се редуваха от зелено, леко кафяво, жълто, тъмно жълто, до тотално останали без листа дървета и храсти. Пътя сравнително добър, в някои части, зле, а в други- тип лунен пейзаж !?!:) Но какво пък ходих и се върнах жив и здрав. Повечето снимки са от Хисаря. А другите от пътя нататък и обратно. Иначе доста хора там, бяха спряли да си наливат хисарска вода. Интересното: "паркинга" беше на 100 метра от чешмите. В последните водата едва капеше!?! :) Също така много ме зарадва това бяло коте, което не се страхуваше и само се приближи до мен и аз го снимах! Много готино! .. Иначе не можаха да станат хубави снимки на пейзажи, защото деня беше, а и още е мрачен, облачен, а там имаше и лека мъгла. Надявам се снимките да ви харесат:).

























2 коментара:

  1. Love the white cat.I know one here she has one green one blue eye;)

    ОтговорИзтриване
  2. Dzoli, thank you very much!!! Yesterday I was in a small town near Plovdiv - Hissar. the car is with blue eyes:) I approached to it and it not run away and shot from close range. It is very cool! :)

    ОтговорИзтриване