понеделник, 3 октомври 2011 г.

Излизам, изваждам апарата и....... виждам залеза!










Подозирах, че ще има красив залез тази вечер над Пловдив и предварително се бях подготвил. Заредени бяха батериите и двете на апарата, бях заредил гориво в колата, защото мястото откъде снимам залезите, не е близко до нас. И към 17.15ч. излезнах, извадих апарата и ... той беше по-красив от всякога - залеза :). Щях да го хвана малко по-рано ако не бяха гадните задръствания, нервни шофьори , които само си свиреха един на друг ... Но дори и това съм готов да мина за да снимам, това което виждате и вие :). След това пък видях и красивата луна. Изобщо днес природата ми прати 2 подаръка и беше моя ден за снимки. Скоро, дали заради мръсния въздух в Пловдив или заради другом, не бях виждал такъв залез. Но тези дни пак ще има и пак ще го снимам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар