понеделник, 17 октомври 2011 г.

Студ, мрачно, вятър = 17 октомври

Днес имам чувството, че не сме 17 октомври, а 17 декември или януари... Студ ... 7 градуса, усеща се като -2, -3... вятър !!?!?! леден вятър?!? Стига де.. не може да няма нещо позитивно нали? Но има! И то не е едно.... Излизам около 12.00ч по работа и понеже винаги си нося апарата с мен (малкия), снимам това , което ми прави впечатление! И което харесам.... и което не харесам... Та да се върнем на днешния ден:): 
Първото интересно... бих казал много интересно нещо, което видях още като излезнах от нас, е черното коте, което пресече улицата на около 10 метра от мен:). Спокойно деня ми си върви добре и нямам лош ден и проблеми :), аз не съм и суеверен:).

Вървейки бързо и облечен като за зима, с яке.. виждам едни жълти, красиви пролетни цветчета, които дори се върнах да ги снимам, студа не ми влияе добре и докато се усетя ги подминах: 
 След като си свърших работата в горния район, а именно да си взема мобилния телефон от ремонт, още не добре видял истинския студ, си викам: "Защо да не си направя и една разходка?" и реших да се разходя. Студ, вятър с бясна сила, хали, вестници, изборни плакати и листовки , дори кофички, летяха като че идва торнадо?!?! Обаче аз не се отказвам и се натъквам на едни много красиви цветя и именно те ме вдъхновиха да не се откажа бързо от разходката.



Накрая измръзнал леко, издухан от халите и бурите, се прибирам и съвсем близо до нас, виждам ето тази изхвърлена картичка (или изгубена, може би умишлено, не знам), която ме подведе на мистълта , че любовта е навсякъде! И е вярно! 

 A тази снимка е на зловещото небе днес над Пловдив... от сряда леко затопляне, така че... ще има и хубави дни:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар