неделя, 6 ноември 2011 г.

КАКВО ВИДЯХ ....

Днес в Пловдив времето е коренно различно от вчера и де факто днес се почувства ноември, след като вчера имах чувството, че е май :).
Та почти целия ден беше облачно, сравнително хладно, да не кажа студено!?!... но си направих днес разходка понеже не знам следващите дни кога ще мога да си направя такава дълга разходка :). Видях доста интересни неща: Ето го и първото нещо, което ме впечатли в днешния 6 ноември:
Тези много, много красиви цветя, пред един магазин! Всякакви цветове и тези на снимката са едва 1/10 от целия асортимент:).

Тези нашарени от есента, дървета си бяха пак толкова красиви, колкото и преди 2 месеца:) жълто и зелено едно до друго:)

Градската градина е почти без хора, тук-там има някои седнал в студа... една баба си четеше нещо, това беше и един от десетте по моя преценка хора, които видях там.... но самата Градска градина си е пак толкова красива:) и леко нашарена :)

През целия ден температурите в Пловдив не минаха 9 градуса, както виждате:), не беше чак много студено, не беше и топло. По-скоро си беше нормален зимен ден :)

От "златните" дървета продължаваха да падат "златни" листа, правейки златен килим по улицата, защо златен ли? Ами вижте цвета :)))- златен! :) Не случайно викат "златна есен" :)



Накрая, разходката ми завърши с нещо, специално за мен- залез- слънцето най-после направи опит да се покаже от плътните облаци и ме изнанада докато бях близо до нас. Красив и вдъхновяващ залез... предполагам вещаещ вдъхновяваща и усмихната седмица.
Това ви пожелавам и аз на вас: усмихната и спорна седмица!


Няма коментари:

Публикуване на коментар