сряда, 15 февруари 2012 г.

Един слънчев, студен, февруарски ден...







Непосредствено след Нова година заради големи ядове, които няма да разказвам сега, по ред причини, се бях "изгубил" малко от блог пространството....
Та с две думи: не бях влизал в блога си доста време, нямах време за снимки, но миналата седмица вече се оправих и тези дни си дадох заслужена, яка почивка... днес излезнох пеша (без кола)!!! за пръв път от самия край на декември месец. Та си пощраках снимки и част оттях са тези, които виждате. Носех си апарата в ръка, доста постудувах, но пък си беше яка разходката и заслужена. Навсякъде в момента има опасни висулки и едни мини пътечки (теснотия:( ). Хората се блъскат, а над главите им дебне опасността от падане на някоя висулка в слънчевия следобед. Макар , че всяко едно мое щракване на снимка е интелектуален труд, аз съм против АКТА, за който така усърдно се пишеше и говореше, и миналата, и тази седмица, защото съм на мнение, че преди да се защити интелектуалната собственост, трябва да се бранят личните, граждански права и свободи, и те не могат да бъдат нарушавани.

Няма коментари:

Публикуване на коментар